flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачем інформації в суді"

ОВРУЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18 червня 2012 року     м. Овруч   № 36

Про затвердження Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів , які надаються запитувачам інформації.

Відповідно до статті 22 Закону України „ Про судоустрій України та статус суддів " ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 - НАКАЗУЮ:

1.Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів , які надаються запитувачам інформації ( що додається).

І.В. Білоусенко

2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. голови Овруцького районного суду

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Овруцького районного

суду

02.06. 2012 р. № 38

                                                                             ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

1.       Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Овруцьким районним судом Житомирської області.

2.       Працівник , який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою відповідальну особу про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

3.       Відповідальна особа не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає керівнику апарату суду на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

4.       Керівник апарату суду на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відповідальної особи для надання його запитувачу інформації.

5.       Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

6.       Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв'язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

7. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА в Житомирської області від запитувача інформації, керівник апарату суду повідомляє службовою запискою відповідальну особу з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України.

8.       Відповідальна особа за надання публічної інформації , упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт працівника , що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення працівник надає копії документів до відповідальної особи

9.         Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

10.    Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Житомирській області , про що керівник апарату суду повідомляє службовою запискою відповідальну особу за надання публічної інформації.


Додаток 1


 


 


Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів


 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовленняоднієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числідвосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числідвосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритоюінформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 


 


 


 

Додаток 2

Надавач послуг:    Овруцький  районний суд Житомирської області       

Реєстраційний рахунок: № 35217001001562

МФО банку: 811039  
Код ЄДРПОУ:
 26278626

Платник:                _______________________________________________________

                                _______________________________________________________

РАХУНОК №_______

 

 


 

 


РАХУНОК №

від                                               20 року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1

сторінки (без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна (без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату АЗ та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 


Всього до сплати:


 

(сума прописом)

Керівник ___________________________ Головний бухгалтер ________

(підпис)                                                              (підпис)